Ciemność i Płomień 3: Mroczna Strona
Nie ma na świecie nikogo, kto mógłby nietknięty wrócić z mrocznej strony... Udanie się tam jest jednak jedyną szansą na rozpalenie wygasającego płomienia. "Ciemność i Płomień: Mroczna Strona" to gra przygodowa w stylu "Ukryte obiekty", pełna minigier i łamigłówek, niezapomnianych postaci i skomplikowanych zadań. Po wysadzeniu zapory i wylaniu tysięcy ton wody na armię Ciemności Alice i jej towarzysze byli absolutnie pewni, że odnieśli zwycięstwo. Ale w żadnym wypadku nie był koniec. Wojownikowi Ciemności udało się przeżyć i nasłać na nich huragan tak potężny, że cała trójka niemal straciła życie! Alice odzyskuje przytomność i odkrywa, że znajduje się za Wielką Bruzdą, po mrocznej stronie, gdzie zwykli ludzie nie byli w stanie dotrzeć już od kilkudziesięciu lat. Teraz gdy nasza bohaterka musi znaleźć swego wujka i Faradora, zanim to Ciemność pierwsza ich pochwyci, moc płomienia, którą wrażliwa dziewczyna otrzymała w dzieciństwie, z nieznanych powodów gaśnie... Czy Alice zdąży odnaleźć swoich bliskich, zanim magiczna moc opuści ją na zawsze? Podróżuj razem z młodą Alice po mrocznych krainach i opuszczonych osadach, jaskiniach i oazach na Pustyni Śmierci. Musisz dotrzeć do samego serca opustoszałych ziem i poradzić sobie z licznymi wyzwaniami, uniknąć pułapek i ukryć się przed Ciemnością. Czy jesteś gotowy na trudną, ale ekscytującą podróż na drugą stronę? - Nie obawiaj się niebezpiecznej wędrówki do Mrocznych Krain! - Zapoznaj się ze szczęśliwymi ocalałymi na opustoszałych ziemiach. - Rozwiąż wiele niesamowitych zagadek. - Uzyskaj pomoc od nowych znajomych. - Zbierz niesamowite kolekcje i wiele zmiennokształtnych obiektów. - Ciesz się wspaniałymi lokacjami, przepiękną grafiką, ekscytującymi minigrami i łamigłówkami.