Chump Squad Bundle
Świętuj pomysłowe, odważne i zachwycająco dziwaczne światy Chump Squad dzięki pakietowi pomysłowych przygód logicznych. Od miłych melodii po wrogie algorytmy, Chump Squad Bundle jest wizytówką wyjątkowo sprytnego podejścia twórców do gier logicznych. Zestaw zawiera: Lab Rat Obdarzona obsesją na punkcie metryk sztuczna inteligencja będzie cię monitorować, profilować i zabawiać, gdy będziesz przechodzić przez ponad sto łamigłówek w tej uroczo satyrycznej przygodzie. Kine Zabawna gra logiczna 3D o trzech muzykach tworzących zespół i próbujących nagrać swój przełomowy przebój.