Chuligan Jokera - pakiet Vanity Pack
Wygląda na to, że Joker przyniósł upominki dla gości! Pobierz pakiet chuligana Jokera przeznaczony do trybu online i załóż kaptur i maskę. Przygotuj się i pokaż przeciwnej drużynie, kto tu rządzi!