Chrono Odyssey
Chrono Odyssey – MMORPG akcji nowej generacji Gra oferuje niesamowitą oprawę wizualną opartą na silniku Unreal Engine 5, rozległy i misternie zaprojektowany otwarty świat z płynnymi przejściami między lokacjami, dynamiczną mechanikę walki opartą na manipulacji czasem i rozbudowane opcje dostosowywania.