Chronicles of Magic: Divided Kingdom (Xbox Version)
Dawno temu bliźniacze królestwa zostały zniszczone przez szalejącą między nimi wojnę. Dzięki magii Białe Królestwo podniosło się z ruin, ale Czarne Królestwo wciąż toczy klątwa - ciemne chmury otulają niebo, a niebezpieczne pnącza niszczą pola i domy. W Białym Zamku panuje szlachetna królowa Mariette, która opiekuje się nie tylko swoimi poddanymi, ale wspiera także cierpiących mieszkańców mrocznej krainy. W czasie swojej niebezpiecznej podróży spotkasz zarówno mieszkańców Białego, jak i Czarnego Królestwa. Nie od razu będzie wiadomo, kto tak naprawdę jest godny zaufania. Kiedy granica między dobrem i złem, magią i technologią, czernią i bielą, zacznie się zacierać, losy obu królestw i życie twojego syna będzie w twoich rękach. Czy podejmiesz współpracę z najbardziej nieoczekiwanym sprzymierzeńcem? Czy powstrzymasz zło i rozwiążesz zagadkę królewskiej krwi?