ChromaGun
Witamy w laboratorium ChromaTec! Jesteś tutaj aby przetestować nasz nowy, super nowoczesny, stosowany w militariach farbiarski wynalazek: ChromaGun (patent został przyznany)! Rozejrzyj się po naszym skrupulatnie rozplanowanym laboratorium. Główny cel jest bardzo prosty, ale realizacja go może okazać się bardzo skomplikowana. Opuść każde pomieszczenie przez drzwi wyjściowe. Ukrywaj się jednak przed znajdującymi się tam droidami, których jedynym zadaniem jest konserwacja pomieszczenia. Nie są one zbyt przyjazne ludziom. Aby wyjść pomieszczenia pomaluj za pomocą ChromaGun Ściany i Droidy. Jeśli eksperymentowałeś w dzieciństwie mieszanie kolorów nie będziesz miał z poniższym schematem najmniejszych problemów: Czerwony + Niebieski = Fioletowy Czerwony + Żółty = Pomarańczowy Niebieski + Żółty = Zielony Wszystkie inne mieszanki będą Brązowe Pomalowane obiekty zamieniają się miejscami. Brązowe obiekty nie poruszają się i nie da się ich ponownie przemalować! Więc uważaj gdzie strzelasz. Niektóre drzwi jest trudniej otworzyć: zostaną otworzone tylko poprzez naciśnięcie przycisku na podłodze i pozostaną otwarte tylko do póki do póty coś będzie na nim stało. Jeśli twój umysł zaczyna drgać z radości, a ty już nie możesz doczekać się używania szarych komórek, w takim razie jesteś idealnym kandydatem żeby wskoczyć do tych pomieszczeń! I w związku z tym: Witamy i powodzenia!