Pakiet wybranego bohatera
Przygotuj się na walkę w tym życiu lub następnym z pułapkami ponadczasowego wojownika walczącego w zwarciu, niezawodną bronią oraz bębnem, który nada bitwie tempo. Pakiet Wybranego Bohatera zawiera kostium cmentarnego gladiatora, pakiet broni i bęben, a także 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz darmowy bonus w wysokości 25 000 sztuk złota.