Chloe Character Pack
Przedstawiamy kolejną uczennicę, tym razem z nutą mroku! Ale jej osobowość może zabłysnąć na sali sądowej! Doskonale radzi sobie z kreowaniem szans bez piłki — tworzy przestrzeń i umożliwia szybki rzut w wyskoku! Wejdź teraz, by zobaczyć, co potrafi! Ten pakiet zawiera: ‑ Postać — Chloe ‑ Bilet do Pudełka Rozwoju Chloe ×5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe / nieodwracalne przedmioty w grze. *Po zakupie pakiet trafi do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz już Przepustkę Postaci, Chloe zostanie wymieniona na określoną liczbę punktów.