Chessarama
Chessarama to kolekcja gier dla jednego gracza inspirowanych szachami. Wybierz grę, odblokuj przedmioty i rywalizuj na listach rankingowych. Witamy w Chessarama! Oto wszystkie oryginalne gry, które znajdziesz w Chessarama: (1) Wiejskie Życie; (2) Zabójcy Smoków; (3) Dama Ronin; (4) Uliczna Piłka Nożna; (5) Ostatni Bastion; (6) Pionkowa Mania; (7) Najwyższy Skoczek; (8) Piłkarskie Szachy. Rzuć okiem na niektóre z gier Chessarama: W Zabójcach Smoków musisz doprowadzić swój pionek do końca ścieżki, aby zabić potężnego smoka. Jednak to nie będzie takie proste! Smok atakuje planszę za każdym razem, gdy pionek się porusza, a każda niebroniona figura zginie. W Dama Ronin szachy spotykają się z Sokobanem. Grasz Damą Ronin (szachową królową), a Twoim zadaniem jest wyeliminowanie innych figur, aby zbliżyć się do Szoguna i go zabić. Figury poruszają się jak w szachach, ale popychają się nawzajem jak w Sokobanie. W Piłkarskich Szachach rozegrasz mecz piłki nożnej, używając figur szachowych. Będziesz musiał myśleć kilka ruchów do przodu, jeśli chcesz przebić się przez obronę przeciwnika i strzelić gola. To tylko kilka przykładów tego, jak można na nowo odkryć szachy w Chessarama!