Chess Royal
Jeżeli szukasz komputerowych szachów w które możesz zagrać z przyjaciółmi, wyzwania które możesz dostosować pod swój poziom umiejętności, albo szukasz wciągającej i bezstresowej metody nauki gry w szachy – jesteś we właściwym miejscu! Gra zawiera: - Potężne AI z którym możesz się zmierzyć; - Lokalny tryb wieloosobowy dla dwóch graczy; - Potężną bazę szachowych zagadek, które uczą stopniowo logiki rozgrywki; - Dzienne wyzwania – dla tych, którzy chcą więcej!