Chess Infinity: Zestaw Łamigłówek Mat w 3
Myślisz, że jesteś gotowy na ostateczne wyzwanie? Zestaw łamigłówek Mat w 3 jest stworzony dla graczy, którzy pragną większej złożoności i precyzji w swojej grze taktycznej. Dzięki 30 starannie dobranym zagadkom, będziesz musiał myśleć głębiej, ostrzej i kalkulować dalej, aby znaleźć mata w zaledwie trzech ruchach.