Chess Infinity: Pakiet Gry Wyspa Skarbów
Wyrusz w podróż na Wyspę Skarbów Chess Infinity, gdzie świat szachów łączy się z pięknem i przygodą Karaibów. Przeżyj cztery zapierające dech w piersiach, słoneczne lokalizacje – od pokładu pirackiego statku po złote piaski odosobnionej plaży. Będziesz mógł zagrać zestawem szachowym, który zmienia się na twoich oczach – od skromnie rzeźbionego drewna po luksusową kość słoniową z złotymi zdobieniami. W tym pakiecie znajdują się także ekscytujące nowe wydarzenia w Trybie Podróży. Staw czoła 5 nowym przeciwnikom, z których każdy ma swoje własne przebiegłe strategie. Ukończ cele i odblokuj przedmioty, które pozwolą ci jeszcze bardziej spersonalizować swoją podróż.