Chernobylite - Deadly Frost Pack
Zostań zimnokrwistym łowcą polującym na ulicach Prypeci dzięki pakietowi skórek uzbrojenia Mordercze Zimno zmieniającym wygląd wszystkich dostępnych broni. Niech wrogów na twój widok przechodzi zimny dreszcz śmierci – pokaż im, czym jest sroga zima, grzebiąc ich ciała pod warstwą zmrożonej ziemi.