Chef Life - COOKING LAB
Darmowy pakiet COOKING LAB zapewnia możliwość stworzenia tysięcy nowych przepisów kulinarnych. Wiesz już wszystko i znasz już każdy możliwy przepis? Masz ochotę całkowicie zmienić swoje menu i wprowadzić zupełnie nowe potrawy? Odkryj laboratorium kulinarne – nowe stanowisko umożliwiające tworzenie własnych przepisów z tysięcy możliwych kombinacji. Wybierz główny element dania, przystawki oraz sos lub ozdobnik, oczywiście nie zapominając o swoim kulinarnym akcencie! Tak! Właśnie powstało twoje popisowe danie! Wystarczy nadać mu nazwę i dodać je do menu! Zmieniaj składniki, mieszaj smaki i przygotuj własne kombinacje składników, aby zaoferować klientom nowe dania à la carte. Uwolnij swoją kreatywność, rozszerz zbiór przepisów i zaskocz klientów dzięki nowej, darmowej zawartości do pobrania.