Chef Life - BON APPÉTIT PACK
Oddaj cześć kuchni francuskiej w swojej restauracji! Pakiet BON APPÉTIT zawiera 3 przepisy na potrawy gastronomii francuskiej oraz eleganckie ubranie szefa kuchni. Dodaj do swojego menu ratatouille, bouillabaisse oraz cassoulet, a także zapewnij sobie nowy fartuch oraz stylowy podkoszulek marynarski.