Challenger MT700E Field Viper
Wzbogać rozgrywkę w Farming Simulator 17: sięgnij po dodatek DLC z unikalnym traktorem Challenger MT700E Field Viper. Po pobraniu dodatkowa zawartość będzie dostępna w sklepie wewnątrz gry. Pamiętaj, że aby dokonać zakupu, należy mieć odpowiednią ilość pieniędzy używanych w Farming Simulator 17.