Causal Loop
FABUŁA Egzoarcheolog Bale przybywa na Tor Ulsat ze swoją współpracowniczką, egzolingwistką Jen, aby zbadać ruiny zaginionej cywilizacji Tor. Jednak po tym, jak przypadkowo aktywuje Chronolit – pradawne urządzenie obcych – dochodzi do zniszczenia struktury rzeczywistości. Jen znika, a Bale zostaje uwięziony w rozszczepionym świecie, w którym pętle czasowe splatają się z echami przeszłości i przyszłości. Pozbawiony możliwości kontaktu z dowództwem misji Bale musi pokonać niezliczoną liczbę przeszkód, odkryć sekret Tor, a także przechytrzyć tajemniczego przeciwnika. W świecie, w którym znalazł się Bale, prawda pozostaje pogrzebana wśród ruin, a jedyną nadzieją głównego bohatera – zanim na zawsze pochłonie go pętla czasowa – jest rozwiązanie zagadki Tor. CECHY - Niezwykłe łamigłówki: nagrywaj, rejestruj ponownie i odtwarzaj. Korzystaj z unikalnej mechaniki „rozgałęzień echa”, by rejestrować swoje działania i kontaktować się z trzema echami samego siebie z przeszłości. Zapanuj nad kopiami i naucz się umiejętnie manipulować systemami starożytnych obcych, które wcześniej wydawały się na niemożliwe do rozszyfrowania. - Tajemniczy obcy świat: podziwiaj piękne otoczenie podczas piętnastu przygotowanych z dbałością o każdy szczegół rozdziałów, wypełnionych wskazówkami pozwalającymi odkryć tajemnicę obcej planety. - Wzruszająca podróż: poznaj tajemniczą obcą planetę przez pryzm poruszającej i skłaniającej do refleksji opowieści, w której łamigłówki zawsze dotrzymują tempa wątkowi fabularnemu. - Pełne udźwiękowienie postaci: każda postać została w pełni udźwiękowiona w języku angielskim i niemieckim, a w nagraniach wzięli udział fantastyczni aktorzy głosowi. - Nacisk na dostępność: aby Causal Loop mogli w pełnym stopniu cieszyć się wszyscy gracze, położyliśmy nacisk na opcje ułatwiające dostęp, takie jak zapobieganie chorobie lokomocyjnej, tryb dla osób z upośledzeniem widzenia, mapowanie elementów sterowania oraz inne funkcje wspomagające.