Cattle Country Demo
O GRZE: Cattle Country to gra, która wrzuca cię w siodło przytulnego klimatu pełnego akcji i przygód. Podczas wielu godzin skupionych na wycinkach życia na granicy – skupionych m.in. na górnictwie, rybołówstwie, rękodziele i uprawianiu ziemi – oraz na rozwiniętych zadaniach skupionych na Dzikim Zachodzie poznasz wiele historii romansów, opieki nad bydłem, a także bandytów i rabunków.