Cats On Duty
Cats on Duty to mieszanka mechaniki RTS, tower defense i gier typu dopasuj trzy. Zarządzaj dwiema planszami jednocześnie, zbrój kocie wieże i je ulepszaj, by pokonać hordy wrogów. Popędź wrogom kota! Taktyczny tower defense: Broń swojego terenu, używając imponującego arsenału broni. Od potężnych karabinów, które pozwalają na ataki dystansowe, po umykających śmierci ninjów o sztyletach ostrzejszych niż nożyczki groomerów, strategicznie rozmieszczaj swych kocich żołnierzy, by osiągnąć zwycięstwo. Popędź wrogom kota: Szykuj się na epickie darcie kotów, figlarne wygłupy i urocze miauknięcia. Twoi koci wojownicy będą demonstrować swoje wyjątkowe charaktery i używać specjalnych umiejętności. Przygotuj się na wybuchową mieszankę ciętego humoru i strategii, dzięki której bitwy nigdy nie będą nudne. Szaleństwo dopasowywania: To nie jest tylko gra tower defense: to tower defense z dodatkiem uzależniającej mechaniki gier typu dopasuj trzy! Łącz klejnoty na polu zasobów, by otrzymywać walutę i kupować kocie wieże. Przesuwaj i łącz koty na polu bitwy, by tworzyć ulepszone wieże i stosować wyniszczające ataki. Naszą inspiracją było Plants vs Zombies i Tower Swap. Cats on Duty korzysta z tego, co najlepsze w swoim gatunku i wzbogaca to o urzekającą mechanikę "dopasuj trzy". Personalizuj i ulepszaj swoją drużynę: Odblokuj i zbierz wiele zabawnych kotów. Każdy z nich ma swoje mocne strony i umiejętności. Od snajperów i skrytobójców, po strzelające z karabinu niczym Rambo futrzaki, spotkasz również bojową wersję Kota w Butach. Modyfikuj drużynę, by dopasować ją do swojego stylu gry, i stwórz najlepszy możliwy oddział kocich bohaterów. Zgromadź trzy kotki w rzędzie i spójrz jak powstaje SUPERKOT BOJOWY! Epickie bitwy: Zmierz się z hardymi wrogami, którzy sprawią, że wąsiki ci zadrżą. Czekają na ciebie zombie, szkielety, pająki, Baba Jaga i EPICCY bossowie. Naostrz pazury, naładuj strzelby i pokaż przeciwnikom, kto tu rządzi! Wyjątkowe plansze: Odkryj zróżnicowane, starannie zaprojektowane poziomy, od złudnie przytulnych ogródków na przedmieściach, po tajemniczą pustynię. Każda plansza rzuca graczom wyjątkowe wyzwania, które wymagać będą taktycznego talentu. Czarująca grafika pixel art: Zanurz się w żywym, pełnym uroku świecie wypełnionym kolorowymi planszami i słodkimi kocimi animacjami. To uczta dla oczu, która przeniesie cię w sam środek kociej przygody! Nie przegap jednej z najzabawniejszych i najbardziej fenomruczalnych gier w historii! Zagraj w Cats on Duty już teraz i rozpocznij koto-strofę! I pamiętaj, w świecie Cats on Duty niektórzy wrogowie może i mają dziewięć żyć, ale nigdy wcześniej nie zmierzyli się z kocią armią taką jak twoja!