Castlevania Dominus Collection
Oprócz trzech przygodowych gier akcji z serii Castlevania swój debiut zalicza Haunted Castle Revisited, przebudowana wersja pierwszej gry Castlevania na automaty do gier! Graj również w oryginalnym formacie! Odkryj uniwersum gry Castlevania z zupelnie nowej strony za sprawą dotąd niepublikowanych grafik i nowych, przydatnych funkcji, takich jak przewijanie, szybkie zapisy i nie tylko! – Gry Castlevania: Dawn of Sorrow Poznaj ciąg dalszy przygód Somy! Odkryj zupełnie nowy sposób tworzenia niezliczonych rodzajów broni poprzez łączenie dusz (souls) w oszałamiającej, dwuwymiarowej oprawie graficznej. Rok po wydarzeniach z Castlevania: Aria of Sorrow chłopak imieniem Soma Cruz znów zostaje wciągnięty w sam środek intrygi pewnej tajemniczej sekty, zmierzającej do wskrzeszenia Draculi... czy zmierzy się on z przeznaczeniem i udaremni te złowrogie plany? Castlevania: Portrait of Ruin Nie jeden, a dwoje bohaterów, łączy tym razem siły, by stawić czoła złu! Kieruj na zmianę Jonathanem i Charlotte, przełączając między nimi jednym przyciskiem, aby w pełni wykorzystać wyjątkowe zdolności obojga postaci. Zamek Draculi pojawia się ponownie, ale coś jest tu nie tak. Jonathan Morris i Charlotte Aulin udają się na miejsce i wkrótce odkrywają, że nie wszystko jest takie, jakie się wydaje... Castlevania Order of Ecclesia Tajemnicza Shanoa to jedyna osoba zdolna władać przepełnionymi magią symbolami, zwanymi glifami (glyphs). Przemierzaj zamek i jego okolicę, aby gromadzić glify i pochłaniać moc potężnych przeciwników, którzy staną na twojej drodze! Trzy najpotężniejsze glify, zdolne pokonać samego Draculę, zostały skradzione. Czy Shanoa odzyska je dla zakonu i unicestwi tym samym mrocznego władcę (Dark Lord)? Haunted Castle Haunted Castle Revisited, przebudowana wersja pierwszej gry z serii Castlevania na automaty do gier zalicza swój debiut! Graj również w oryginalnym formacie!