Castlevania: Belmont's Curse
Średniowieczny Paryż, w którym bicie dzwonów zwiastuje koniec Jest rok 1499. Paryż jest trawiony przez pożary, a z cienia wynurzają się monstrualne stworzenia. Pogromca Draculi, Trevor Belmont, i jego córka Rose wyruszają na stojące w ogniu ulice miasta zbrojni w legendarny, święty bicz, Zabójcę Wampirów, aby zapolować na bestie i otworzyć podwoje złowrogiego zamczyska. Rose zostaje niebawem wplątana w mroczną intrygę, która rozgrywa się w tle. Czy zdoła ocalić Paryż przed zniszczeniem? Wciągająca mechanika walki biczem Władanie kultowym biczem jeszcze nigdy nie było tak satysfakcjonujące! Strzelaj batem, aby poruszać się ze swobodą cyrkowca! Opanuj mechanikę bicza i opadaj na swoje ofiary niczym wilk w dynamicznych starciach, które premiują kreatywność. Zróżnicowani bossowie i system Arkanów Zmierz się z legendarnymi bossami, w tym ze Śmiercią, Meduzą i Carmillą, a także z nowymi, zagadkowymi oponentami, takimi jak Joanna d’Arc Po ich pokonaniu bossowie zostają zaklęci w karty tarota Rose, stając się Arkanami – sięgnij po ich umiejętności, aby rzucać zaklęcia i posiąść unikalne techniki specjalne Spersonalizuj swój styl walki za pomocą broni i reliktów Dostosuj rozgrywkę Rose za pomocą szeregu elementów wyposażenia, w tym oręża dzielącego się na 7 odmiennych kategorii i reliktów, które wyzwalają potężne efekty ofensywne i defensywne. Łącz odkryte wyposażenie w toku eksploracji, aby wypracować własny styl gry! Kultowy klimat Castlevanii oddany na nowo za sprawą nowych poziomów Od gotyckiej estetyki po barwną, pieczołowicie dopracowaną warstwę graficzną – poznaj świat Castlevanii z nowej perspektywy. Przemierzaj mapy wypełnione zarówno nowymi, jak i dobrze znanymi elementami, inspirowanymi przez klasyczne odsłony serii Castlevania.