Castle Pals
Pewnej nocy Kylee i Owen natknęli się na upiorny Zamek Pookapick i zdecydowali, że odkryją jego sekrety! Właściwie nic nie powinno im przeszkodzić, prawda? Graj dwiema różnymi postaciami. Przebijaj się razem z Kylee przez wrogów oraz przelatuj nad wrogami unikając pułapek jako Owen! Od samego początku zbieraj opcjonalne złote medale zdobywając kolejne poziomy, aby ukończyć je szybciej niż to zaplanowano. Czy dasz radę zebrać je wszystkie? Funkcje gry: * Przeprowadź Kumpli przez poziomy pełne wartkiej akcji! * Pozbądź się czarnych charakterów dzięki potężnym atakom Kylee! * Lataj i odkrywaj wszystko używając kapelusza ze śmigłami Owena! * Pokonaj przerażających bossów! * Urocza muzyka i grafika w stylu retro!