Cassiodora
Księżniczka Cassiodora została porwana przez złego czarnoksiężnika Kenzara. Aby ją uratować, wybrani rycerze Agni, Colden i Luken muszą stawić czoła całej armii wiedźm, duchów i demonów, przemierzając królestwo Astorii. Aby było to możliwe, druid Faramix zapewnił całej trójce magiczne skrzydła i moce żywiołów, które pomogą im sprostać temu zadaniu. Graj ze znajomymi lub indywidualnie i spróbuj utorować sobie drogę przez kolorowy świat gry. Zdobywaj nowe przedmioty, spersonalizuj postać, rzuć sobie wyzwanie i staw czoła potężnym bossom. Tryb fabuły Graj indywidualnie lub z maksymalnie dwójką znajomych na jednym ekranie i odkryj 7 regionów, przemierzając 35 ręcznie projektowanych poziomów. Każdy z nich ma własną oprawę, wyzwania, nagrody specjalne i wyjątkowe przedmioty. Gra dla wszystkich Wybierz jeden z poziomów trudności od łatwego po trudny albo określ własny stopień skomplikowania gry. Nieśmiertelność lub wskrzeszenie po śmierci? Proszę bardzo! Grywalność Wybierz jedną z trzech różnych postaci: naczelną, najstarszą lub najmłodszą. Różnią się one osobowością, umiejętnościami, manewrami i wyjątkowymi przedmiotami do odblokowania. Moce żywiołów Wrogowie lub napotkane łamigłówki takie jak bramy czy korzenie będą reagować tylko na konkretne moce żywiołów. Wybierz jedną z trzech opcji lub poproś znajomych o pomoc! Całkowita personalizacja postaci Odblokuj nowe skórki dla wszystkich oraz ponad 50 przedmiotów kosmetycznych, aby spersonalizować swoją postać. Spektakularne walki z bossami Staw czoła potężnym przeciwnikom, których można będzie pokonać tylko w jeden, wyjątkowy sposób. Zgładź ich, aby móc kontynuować misję! Można też GŁASKAĆ swojego opiekuna żywiołów! Lataj, strzelaj i tnij, ale rób to ze stylem!