Cash Cleaner Simulator - Luxury Loadout
Z pakietem przedmiotów kosmetycznych Szykownie i z klasą twój sprzęt nabierze nowego blasku! Dzięki temu dodatkowi DLC ozłocisz swoje narzędzia i będziesz czyścić forsę z klasą. Zawartość: Pralka „Gorączka Złota”: „Czystość to droga do sukcesu!”. Pokaż to, odświeżając forsę w lśniącej, złotej pralce. Złoty Chwyt: „Gdy inni brudzą sobie ręce, ty zostawiasz złote ślady”. Dzięki tym luksusowym rękawicom nawet podczas codziennego czyszczenia poczujesz się jak na poszukiwaniu skarbów. Kieł Midasa: „To nie nóż, to inwestycja w styl”. Nawet stary, sprawdzony nóż zyskuje na ekstrawagancji ze złotym wykończeniem. Uwaga: ten dodatek DLC zawiera wyłącznie przedmioty kosmetyczne i nie wpływa na rozgrywkę.