Cash Cleaner Simulator - LOUD & LOADED
Podkręć głośność w swoim warsztacie z dodatkiem WYPIERZ I WYSTRZEL! To coś dla praczy, którzy nie boją się narobić hałasu i zabawić się swoim zyskiem. Do twojego laboratorium trafi nowe, rewolucyjne narzędzie oraz zestaw agresywnych i stylowych przedmiotów kosmetycznych. Zawartość: „Autohajs” (nowe narzędzie funkcjonalne): „Masz hajsu jak lodu? Zapętl sobie ten kawałek”. Z tym narzędziem możesz się wozić. Z HUKIEM spuść deszcz pieniędzy, a następnie naciśnij „powtórz”, aby z powrotem wessać gotówkę i przygotować się na kolejny zrzut. „Czysty Fart” (skórka na rękawice): „Działaj mocniej, czyść to lepiej, pracuj szybciej, zarób więcej”. Pewnie chwyć przyszłość w tych eleganckich, retrofuturystycznych rękawicach. „Czysty Dźwięk” (skórka na pralkę): „Płucz do rytmu”. Dzięki tej skórce kosmetycznej zamienisz swoją standardową pralkę w dudniącego basami boomboxa. „Ostra Nuta” (skórka na nóż): „Odjazdowo ostra”. Dzięki temu ostremu jak brzytwa holograficznemu nożowi będziesz otwierać przesyłki w wielkim stylu. Uwaga: ten dodatek DLC zawiera jedno nowe narzędzie funkcjonalne („Autohajs”), które wprowadza do rozgrywki nową mechanikę, oraz trzy nowe przedmioty kosmetyczne.