CASE RECORDS: Fear of Abduction
CASE RECORDS to horror psychologiczny należący do uniwersum gier CASE: Animatronics i CASE 2: Animatronics Survival. Gracz wciela się w 17-letnią studentkę i rozwiązuje zagadki zaginięć, pracując jako wolontariusz na posterunku policji w Crowvale, na przedmieściach Aurory. Patroluj i eksploruj mroczne zakątki miasta, aby rozwiązać jego przerażające tajemnice. Ale najważniejszą rzeczą podczas wolontariatu jest to, aby samemu nie zaginąć.... Cechy: - Tajemnicza atmosfera - System interaktywnych dialogów i wyborów, które wpłyną na zakończenie gry - Unikalne mini-gry - Interakcja z otoczeniem, które może stać się twoją ucieczką... Przygotuj się na ekscytujący horror psychologiczny, w którym jeden niewłaściwy krok może kosztować cię życie.