Cartel Tycoon - San Rafaela
Poznaj muskaną słońcem przystań San Rafaela – nową, rozległą mapę oferującą wciągającą historię, przerzut za pomocą promów i nowych poruczników nadających światu gry jeszcze większej głębi. Odkrywaj 12 regionów, podbijaj nowe terytoria i powiększaj swoje imperium pośród zachwycających pustyń, przybrzeżnych lasów i uśpionych wulkanów. San Rafaela cię wzywa – czy zdołasz okiełznać jej zdradziecką potęgę i zbudować nowe dziedzictwo na jej żyznych ziemiach?