Captain's Choice Bundle
Yo Ho Ho! Ahoj, kamraci! Uszczelnić luki i przygotować się na burzliwą kolekcję, która zmiecie was z pokładu! Zdobądź ten cenny skarb i przeżyj trzy ekscytujące przygody: - Skyland: Heart of the Mountain Dołącz do swojej zaufanej załogi sterowca Nightingale i podróżuj po świecie zbudowanym na ramionach drzemiących gigantów! - Uncharted Tides: Port Royal Spotkaj niesamowitą menażerię wilków morskich i szczurów lądowych w tej zawadiackiej pirackiej przygodzie i znajdź nawiedzony statek - Przeklętą Różę! - Nightmares from The Deep 3: Davy Jones Zmierz się z legendarnym piratem Davy'm Jonesem i znajdź mityczny skarb ukryty na przeklętej wyspie. Gotowi? Zatem wszyscy na pokład! Kotwica w górę, żagle w dół i cała naprzód!