Capcom Arcade 2nd Stadium: Invincibility
Odblokowuje opcje niezwyciężoności i gry wspomaganej w dowolnej grze z pakietu Capcom Arcade 2nd Stadium. UWAGA: Funkcja niezwyciężoności zapobiega odnoszeniu obrażeń, ale zależnie od tytułu nadal można tracić życia i przegrywać.