Na Uniwersytecie Magii pojawiły się kłopoty! Serce magii zostało skradzione przez Cukiernicze Czarownice. Wyrusz do ich kryjówki, aby odzyskać Magiczny Kryształ i ukarać czarownice. Odkryj 15 kolorowych lokacji, szukaj zagubionych elementów układanki, aby otworzyć drogę do ostatniego bossa. Przemierz zielone łąki, ciemne jaskinie, głębokie rzeki i oceany, mistyczne zamki, ruiny, wyspy i inne barwne miejsca. Zbieraj fragmenty biżuterii, aby kupować unikalne rodzaje magii. Zbierz wszystkie elementy i przyzwania. Odkryj wszystkie sekrety, zniszcz wszystkie wieże z ciasta i rozwiąż wszystkie zagadki. Wszystko to pomoże ci zwyciężyć i uratować Uniwersytet Magii!