Wędkuj tam, gdzie chcesz, w wyjątkowym i przyjaznym symulatorze wędkarstwa z otwartym światem. Wyrusz na łono natury w pojedynkę lub ze znajomymi i złów swój życiowy okaz. Launch Edition zawiera podstawową wersję gry oraz dodatek Norway Reserve. Wyrusz na łono natury Zrelaksuj się nad wodą i rozkoszuj się wędkowaniem w rozległym, otwartym świecie, w którym możesz łowić solo lub nawet z 11 znajomymi w internetowym trybie wieloosobowym. Wypróbuj różne techniki wędkarskie i oderwij się od szarej codzienności, przemierzając bezkresne zbiorniki wodne i dziewicze dzikie ostępy. Złów swój życiowy okaz Czekają na ciebie różne gatunki ryb, od małych sztuk po legendarne okazy. Każdy gatunek ma swoje własne zachowania i cechy oraz występuje w określonych środowiskach – twoim zadaniem jest je odnaleźć. Eksperymentuj z różnymi przynętami i poczuj dreszczyk emocji przy holowaniu rzadkiej ryby. Zostań mistrzem wędkarstwa Pogłębiaj swoją wędkarską wiedzę, poznając różne nowe techniki i narzędzia. Stwórz własną postać wędkarza i spersonalizuj jej wygląd według własnego gustu. Wykonuj misje z wyzwaniami, aby zdobywać nagrody, i odkrywaj otwarty świat poprzez misje fabularne. Dołącz do społeczności Zespół twórców nieustannie dodaje nowe funkcje, treści i aktualizacje, które bezpośrednio uwzględniają opinie graczy. Wracaj do gry regularnie po kolejną dawkę niezapomnianych wędkarskich wrażeń!