Rozpocznij zabawę w trybie multiplayer w Ghosts z samym Snoop Doggiem. Ten będący ikoną rapu muzyk stanie się narratorem każdej rozgrywki w trybie multiplayer. Poinformuje cię ze swym niepowtarzalnym stylem o seriach ofiar, czy też o aktywności nieprzyjaciela. Czaisz to?