Poczuj się jak w koszarach wraz z Pakietem Głos Sierżanta, którym to głosem jest nikt inny jak sam R Lee Ermey aka The Gunny. Zamień komunikaty narratora w grze na bardziej motywujące do walki. A teraz padnij i 20 pompek!