DLC 2 Eclipse dla Black Ops 3 jest już dostępne i zawiera nowe elementy dla trybu MP i Zombie. W najnowszej części sagi Zombie, postacie znane z Origin kierują się na "Zetsubou No Shima", tropikalną wyspę na której eksperymenty z Elementem 115 wywołały horror nie do ogarnięcia ludzkim umysłem. Walcz na czterech nowych mapach dla trybu multiplayer w Black Ops III: Spire, Knockout, Verge i Rift. Spire: Przenosi walki w MP do futurystycznego terminalu lotów orbitalnych, unoszącego się w chmurach. Knockout: Świątynia Shaolin utrzymana w stylu retro, z walkami na średni dystans na zewnątrz i na krótki dystans wewnątrz budowli. Verge: Ta odświeżona mapa Banzai z Call of Duty: World at War przenosi graczy w samo serce post-apokaliptycznej przyszłości. Rift: Udaj się do wojskowego obiektu przyszłości u podnóża aktywnego wulkanu.