Bus Simulator 21 Next Stop - Official Tram Extension
Niegdyś Angel Shores było znane ze swoich kultowych tramwajów linowych. Dzięki nowej flocie tramwajów przywróć do życia stare torowiska, które wciąż się tam znajdują, i ujrzyj miasto z zupełnie odmiennej perspektywy. Zbudowano też całkiem nową sieć torów w Seaside Valley – zrób z niej użytek! Dzięki dodatkowi „Tramwaj” do Bus Simulator 21 Next Stop twoja rozgrywka wjedzie na nowe tory, i to dosłownie. To DLC zapewni ci dostęp do własnych tramwajów, które można kupować i modyfikować, a następnie nimi kierować. Uzyskasz możliwość planowania i tworzenia tras tramwajowych. Są też nowe misje fabularne i wydarzenia podczas jazdy. Dodatek „Tramwaj” zawiera: Sieć tramwajową w Angel Shores i Seaside Valley dla gracza Zajezdnie tramwajowe dla twojej floty Model tramwaju, który możesz prowadzić, ze szczegółową, w pełni interaktywną kabiną Możliwość tworzenia tras tramwajowych: odmienny typ trasy przeznaczony wyłącznie dla tramwajów i zintegrowany z rozkładem jazdy Interakcje tramwajów z ruchem ulicznym: ustępowanie pierwszeństwa i unikanie zagrożeń Nowe misje fabularne na obu mapach Nowe wydarzenia podczas jazdy Przystanki współdzielone przez autobusy i tramwaje Posiadacze przepustki sezonowej do gry Bus Simulator 21 Next Stop automatycznie zyskują dostęp do tego DLC. Kup ją już teraz i zaznaj pełnego potencjału rozgrywki w Bus Simulator 21 Next Stop.