Bus Simulator 21 Next Stop - Halloween Interior Pack
Zapytani, co dodaje pikanterii ich życiu, przechodnie, kierowcy i pasażerowie z reguły odpowiadają zgodnie: różnorodność! Spraw, by twoi pasażerowie poczuli się, jak w nawiedzonym autobusie dzięki pakietowi wnętrz o tematyce „Halloween” zawierającym specjalne projekty siedzeń i podłogi. Spersonalizuj swój autobus tak, jak tylko chcesz. Ciesz się swobodą wyboru i spróbuj czegoś nowego. Kolejna, straszna zmiana wkrótce się zacznie! Na co więc czekasz? Wchodź do środka, usiądź i podziwiaj przepiękne wnętrza swoich autobusów!