Bus Driver Simulator - Soviet Legend
Ten legendarny, średniej wielkości radziecki (ukraiński) autobus, wyprodukowany w latach 1974-2006, nadal można spotkać na ulicach niektórych krajów byłego ZSRR. Jego główne zalety wynikają z prostego i niezawodnego procesu montażu, który rekompensuje jego szczelną kabinę, wąskie drzwi i podatny na przegrzanie silnik. W sumie wyprodukowano 176.000 sztuk.