Bus Driver Simulator - Hungarian Legend
Legendarny węgierski autobus, który został wyprodukowany w latach 1971-2002 na trasach miejskich i podmiejskich. Autobus ten słynął z miękkiego zawieszenia, wysokiego poziomu komfortu i pasywnego bezpieczeństwa pasażerów. Od początku lat 70. do początku lat 90. w autobusach tych przewożono miliardy radzieckich pasażerów w wielu miastach ZSRR.