Bundle - Hidden Depths and Frozen Rune
Ten pakiet zawiera następujące wersje: Hidden Depths Hidden Depths (Windows) Hidden Depths (Series) Frozen Rune Frozen Rune (Windows) Frozen Rune (Series) Gamerscore zdobywa się osobno, co oznacza, że dla każdej wersji otrzymasz unikalny wynik. Hidden Depths to wymagająca dwuwymiarowa platformówka w stylu pixel art ze statycznymi ekranami, gdzie każdy etap jest śmiertelną łamigłówką. Wciel się w młodego odkrywcę, który po otrzymaniu starożytnej mapy postanawia wejść do tajemniczej jaskini, z której nikt nigdy nie wrócił. Twój cel jest prosty, ale śmiertelny: przetrwaj zdradliwe pułapki, takie jak kolce, wirujące piły, miażdżące bloki i fałszywe platformy. Wykorzystaj precyzyjnie swoje umiejętności skoku i dashu, zbierz klucz i dotrzyj do drzwi wyjściowych, aby przejść dalej. Dzięki 30 starannie zaprojektowanym poziomom i stopniowo rosnącemu poziomowi trudności, Hidden Depths oferuje intensywne i satysfakcjonujące doświadczenie dla graczy poszukujących wyzwań, precyzji i mistrzostwa. Zginąłeś? Natychmiast zacznij od nowa i spróbuj ponownie. Odkryj sekrety ukryte w głębinach… jeśli uda ci się przeżyć. Frozen Rune to wymagająca platformówka 2D z 30 poziomami pełnymi pułapek i przeszkód zaprojektowanych, aby przetestować twoją precyzję i umiejętności. Cel jest prosty, ale daleki od łatwego: zbierz potężną Lodową Runę, aby otworzyć magiczne drzwi i przejść do następnego poziomu. Każdy etap wprowadza nowe, stopniowo trudniejsze wyzwania, gdzie jeden błąd jest kosztowny — jeśli otrzymasz obrażenia, musisz zacząć poziom od nowa. Ta mechanika zwiększa intensywność doświadczenia, sprawiając, że każde osiągnięcie staje się prawdziwym przezwyciężeniem. Frozen Rune to zaproszenie dla tych, którzy szukają gry opartej na czystych umiejętnościach, wyzwaniach i satysfakcji z pokonywania przeszkód z determinacją.