Bun Buns: Cozy DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Uroczą i przytulną leśną mapę - 9 naturalnych fryzur - 2 fantastyczne stroje - 2 trawiaste kapelusze - 2 liściaste akcesoria Upiecz sobie świeży nowy wygląd!