Bumballon
Dołącz do Bumballona w tej słodkiej, a jednocześnie wymagającej przygodzie rozgrywającej się w niesamowitym świecie pełnym niebezpieczeństw! Eksploruj 7 unikatowych światów przepełnionych pięknie animowaną grafiką i nostalgią za grami retro. Pokonaj przeróżne przeszkody, aby ocalić magiczne królestwo Bumballona i uratować przepiękną księżniczkę o imieniu Moon. Każdy błąd staje się cenną lekcją, którą możesz wykorzystać w pokonywaniu kolejnych przeszkód w ciężkiej, ale też zabawnej i satysfakcjonującej przygodzie Bumballona. Cechy: * Piękne animacje. * Eksploracja 7 światów. * 35 różnych poziomów. * 5 skórek do odblokowania. * Różne mechaniki.