Bull Terrier Training Pack
Przedstawiamy „Bull Terrier Training Pack”, który wprowadza do gry kultową rasę Bull Terrier! Te psy na pewno skradną Twoje serce! Przygotuj się na przyjęcie energii i uroku Bull Terriera, wyruszając razem na nowe przygody!