Buildest
Krótko mówiąc, gra przypomina inne kooperacyjne gry akcji, ale ta skupia się na architekturze. Eksploruj poziom, twórz potrzebne materiały budowlane i wydawaj rozkazy robotnikom. Możesz grać sam lub w grupie do 4 graczy. Bycie architektem jest proste: sprawdź plan, zbierz zasoby, wydaj polecenie budowy i powtórz. To naprawdę łatwe! Gdy opanujesz podstawy, poznasz więcej tajników architektury. Odwiedzisz place budowy z 7 różnych epok: Starożytny Egipt Starożytna Grecja i Rzym Starożytna Azja Średniowieczna Europa Europejski Barok Europejska Secesja Amerykański Art Deco Każda epoka zawiera mnóstwo nowych elementów architektonicznych. Możesz tworzyć unikalne historyczne budynki, łącząc je ze sobą. Każda epoka oferuje też nowe mechaniki gry. Odkryj wszystkie sekrety architektury! Funkcje: - Odblokuj nowe przepisy i twórz własne projekty. Eksperymentuj i łącz różne style - Podróżuj przez epoki i poznawaj kultury poprzez architekturę - Użyj elastycznego systemu postępu i znajdź swój własny styl - Graj z przyjaciółmi!