Build Lands
Nie ma to jak relaks przy budowaniu z klocków… bądź bloczków ^^ Zrekonstruuj trzy zestawy wysp w trybie Build Lands, lub stwórz własne wyspy i udostępnij je znajomym w trybie Land Editor! Mając do dyspozycji szeroką gamę bloków do budowania, praktycznie nie ma ograniczeń (poza rozmiarem wyspy) co do tego, co możesz stworzyć! Czy to będą urocze górskie chatki, podzamcza, leśne dróźki… czy coś zupełnie innego?