BucketCrusher: Cool Kidz
Dzięki temu DLC odblokujesz: - ścianę tabliczki czekolady - ścianę soku pomarańczowego - ścianę gumowej kaczuszki - ścianę pluszowego misia - ścianę wieży Hanoi - ścianę notesu - ścianę wieży szachowej - ścianę głośnika - skórkę fidget spinnera - skórkę kolorowych kredek Użyj swoich zabawkowych skórek, aby doszczętnie zniszczyć nowe ściany, tak by nie została ani jedna cegła!