Bucket Knight
Bucket Knight to klasyczna gra platformowa typu run-and-gun. Nawet rycerze muszą płacić podatki, pożyczki i alimenty. Pomóż nienazwanemu, ale odważnemu rycerzowi w jego uświęconej misji odnalezienia Świętego Graala (i zarobieniu pieniędzy). Odkrywaj lochy, zabijaj wrogów, unikaj pułapek, pozostań przy życiu i wzbogać się!