BubbleMonsters
Bubble Monsters to klasyczna gra w strzelanie do baniek. Ta wciągająca, klasyczna gra polegająca na dopasowywaniu trzech elementów do siebie, charakteryzuje się uroczą grafiką potworów, świetnymi, wymagającymi poziomami i kilkoma fajnymi przedmiotami specjalnymi, które uprzyjemniają rozgrywkę na trudniejszych poziomach. Stylowa grafika 3D, różnorodne lokacje i unikalne postacie potworów nadają grze wyjątkowego charakteru.