Broń Serah: Seraphic Wing
Nowa broń Serah do wykorzystania w FINAL FANTASY XIII-2. Łuk rzeźbiony w kształcie skrzydła anioła odtwarza HP posiadacza w trakcie zadawania obrażeń wrogom.Broń tą można zdobyć w sklepie Chocoliny. Dostępne będą także ulepszone wersje tej broni.