Broń Serah: Azrael
Nowa broń dla Serah. Nazwana imieniem anioła dusz, posiada ponoć moc zmieniania przyszłości. Zwiększa premie kombinacji.Zdobyć ją można w sklepie Chocoliny. Dostępne będą również ulepszone wersje tej broni.