Broń Noela: Muramasa
Nowa broń dla Noela, naznaczona mocą zagłady. Niektórzy twierdzą, że to ostrze zabije władcę czasu. Zwiększa łańcuchy premii.Można ją zdobyć w sklepie Chocoliny. Dostępne będą także ulepszone wersje tej broni.Ten element można też pobrać po wpisaniu odpowiedniego kodu promocyjnego. Po zakupieniu elementu kod promocyjny straci ważność.